FAQ

Časté dotazy v programu INSIDER

Kolik mám aktuálně bodů?

O Vašem stavu bodů vás budeme informovat na účtence a na Vašem zákaznickém účtu (www.peek-cloppenburg.cz/cs/myaccount/login). Máte-li jakékoli další dotazy týkající se počtu Vašich bonusů a bodů, zašlete zprávu na náš zákaznický servis ([email protected]).


Jak mohu získat náhradní kartu INSIDER v případě, že ji ztratím nebo je vadná?

V případě ztráty karty můžete požádat novou kartu na svém účtu v části „Žádost o fyzickou INSIDER kartu“. Případně můžete v každé prodejně Peek & Cloppenburg vyplnit změnový formulář, kde zaškrtnete, že se jedná o ztrátu karty. Vaše stará karta INSIDER bude zablokována.


Mohu nechat nákupy na kartu INSIDER zaevidovat zpětně?

Samozřejmě můžete své nákupy nechat na svůj zákaznický účet zaevidovat zpětně, a to za předpokladu, že jste v okamžiku nákupu již měli podanou žádost o kartu INSIDER. Za tímto účelem prosím předložte do 6 týdnů od nákupu pokladní účtenku spolu s kartou INSIDER u pokladny. Nákup bude okamžitě připsán na váš INSIDER účet. Případně můžete kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]).


Jak získám mobilní kartu INSIDER?

Na cestách můžete svou kartu INSIDER použít prostřednictvím svého účtu a jednoduše ji při nákupu ukázat u pokladny.


Jak mohu vypovědět svou kartu INSIDER?

Výpověď zákaznické karty musí být provedena písemně nebo e-mailem, protože z právních důvodů potřebujeme Váš podpis pro výmaz Vašich osobních údajů. Zašlete nám prosím krátkou zprávu s uvedením vaší adresy a čísla zákaznické karty na následující adresu: [email protected]. Rádi bychom Vás upozornili, že případné nároky na bonus v důsledku výmazu Vašich údajů neodvolatelně propadnou.


Jak obdržím svou osobní kartu INSIDER?

O vydání karty INSIDER můžete požádat v některé z našich prodejen.


Mám dotazy, kritiku nebo návrhy. Na koho se mohu obrátit?

Zašlete zprávu na náš zákaznický servis ([email protected]).


Kde mohu použít svou kartu INSIDER?

Sbírejte Se svou kartou INSIDER body při každém nákup na prodejnách Peek & Cloppenburg a ANSON´S. Při každém nákupu jednoduše předložte kartu u pokladny.


Kdy obdržím svou osobní kartu INSIDER?

Vaše osobní digitální kartu INSIDER obdržíte ihned poté, kdy o ni požádáte. Na vyžádání obdržíte poštou za několik týdnů po odeslání žádosti i kartu ve fyzické podobě.


Jak mohu aktualizovat své osobní údaje?

Těšíme se, že s Vámi zůstáváme v kontaktu! Obraťte zprávu na náš zákaznický servis ([email protected]), nebo vyplňte na některé z našich prodejen změnový formulář.


Jak postoupit na úroveň INSIDER Gold?

Pokud váš roční obrat přesáhne nejméně 25.000 Kč, postoupíte na exkluzivní úroveň INSIDER Gold a získáte navíc další výhody. O Vaší nové úrovni Vás budeme informovat.


Jaké výhody mi nabízí svět INSIDER?

Všechny výhody najdete zde (www.peek-cloppenburg.cz/cs/insider).


Jak mohu sbírat body?

Jako INSIDER obdržíte za každé korunu obratu jeden bod, který připíšeme na Váš INSIDER účet. Jako INSIDER GOLD získáte za každé korunu obratu 2 body. Zaúčtování se provádí automaticky při předložení Vaší INSIDER karty u pokladny. INSIDER body, které jste získali při nákupu, budou zpočátku vykázány zvlášť. Po uplynutí lhůty dvou pracovních dnů budou tyto body připsány k Vašemu konečnému stavu bodů.


Co se stane s mými body, když znovu provedu výměnu zakoupeného zboží?

V případě vrácení kupní ceny při výměně zakoupeného zboží bude z vašeho INSIDER konta odečten jeden INSIDER bod za každou korunu hodnoty nákupu nebo dva INSIDER body, pokud jste na úrovni INSIDER GOLD.


Změnil(a) jsem jméno. Dostanu novou INSIDER kartu?

Vaše změněné údaje rádi zaznamenáme. Do dvou až šesti týdnů vám zdarma zašleme Vaši novou zákaznickou kartu se změněným jménem. O změnu jména můžete požádat e-mailem na adrese [email protected].


Od jakého věku mohu požádat o kartu INSIDER?

Předpokladem pro vstup do světa INSIDER je dosažení věku 18 let.


Při jakých nákupech mohu sbírat body?

Se svou kartou INSIDER sbíráte body při každém nákupu na prodejnách Peek & Cloppenburg a ANSON´S. Vyloučen je nákup dárkových poukázek, plastových / papírových nákupních tašek, obalů na obleky, dárkových balení, a uplatnění účtenek z WC.


Mohu si zboží zakoupené v Peek & Cloppenburg vyměnit také v ANSON´S?

Zboží si můžete vyměnit pouze u programového partnera, od kterého jste je zakoupili.


Existuje partnerská karta, druhá karta nebo rodinná karta?

Ne, naše karta INSIDER je vázána na konkrétní osobu.


Jak se mohu zaregistrovat do světa INSIDER?

Těšíme se, že Vás můžeme přivítáme v našem INSIDER světě! Vyplňte žádost o kartu INSIDER při příští návštěvě prodejny Peek & Cloppenburg nebo ANSON´S nebo naskenujte QR kód a zaregistrujte se.


Mohu přímo použít kartu, která je součástí žádosti INSIDER?

Ano, dočasnou kartu INSIDER můžete používat tak dlouho, dokud nedostanete svou osobní kartu. Vaše nákupy jsou již na Vašem účtu INSIDER zohledněny.